piątek, 16 stycznia 2015

Eh.....Ten turkus

Turkusowe dodatki ;)

Mój blog to uśpiony niedzwiedz :) wystarczy by błysneło słoneczko za oknem a juz sie budzę .
Od jakiegoś czasu myślałam o dodaniu jakiegos koloru do salonu który jest w brązach ,po przejrzeniu tysiaca stron odnośnie turkusowych dodatków w głowie miałam plan a w kieszeni pustkę ;P wiec zerknełam do męża kieszeni a tam pare drobniaków :P .
Tanim kosztem zamówiłam tkaniny z których uszyłam bieżnik i poszewki na jaśki ,W OBI znalazłam taniótką szklaną doniczkę która słuzy jako wazon dla moich urodzinowych kwiatków ;) Najzabawniejsze było zakupienie turkusowej farby w spreyu  ponieważ nie mogłam sama jej znalezdz w sklepie wiec poprosiłam pana obsługujacego ten dział niestety to był facet więc jak to panowie rozróżniaja tylko podstawowe kolory ;P Ale ten miał szczęscie bo naprzeciwko była dział z tkaninami wiec wskazałam mu turkusowa tkanine a on błyskawicznie przyniósł mi seledynową hahah no cóż na turkusową i tak nie mogłam liczyć gdyż nie było.
Tak wiec wszystko co dało sie pomalować ,malowałm na turkus nawet szkło efekt hm...zobaczcie na fotkach . Niby nie wiele ale oko cieszy :)Dość tego zanudzania czas na fotki to co tygryski najbardziej lubią ;) by się insypirować i działać ;)




Moje półeczki które jeszcze muszą przejść konkretny lifting :)


Nawet rama okienna sie przydała ,lecz ja mam zamiar zawiesic ją na ścianie tylko jeszcze ostatecznej koncepcji nie mam co w niej umieszczę..... a wiec czekam na słoneczko i działam :)








2 komentarze:

  1. No jesteś!
    Turkus wprowadza do wnętrza taki powiew świeżości i wiosnę :)
    Czekam na miętowego stolika ;p
    A urodziny to kiedy miałaś,hę? Wszystkiego najlepszego!!!!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być na fotki miętowego stolika ;p

      Usuń